Pradinis
Ataskaitos

Ataskaitos

2022 m. ECC-Net veiklos ataskaita

Svarbiausi momentai:

  • 2022 m. ECC-Net gauti 118 142 prašymai
  • 2022 m. vartotojams padėta atgauti 9 904 715 €
  • 2022 m. 60 proc. ECC-Net gautų skundų išspręsta vartotojų naudai.

Svarbiausi momentai:

  • 2021 metais Europos vartotojų centras sulaukė 1015 skundų dėl netinkamos kokybės prekių ar paslaugų, taip pat 1768 informacinių paklausimų apie vartotojų teises Europoje (kai pardavėjas/paslaugos teikėjas registruotas kitoje Europos Sąjungos šalyje, Norvegijoje, Islandijoje ar Jungtinėje Karalystėje).
  • Iš visų per 2021 metus EVC Lietuvoje sulauktų 1015 skundų iš Europos vartotojų net 72 proc. buvo išnagrinėti teigiamai (vartotojo naudai).
  • 2021 m. EVC Lietuvoje padėjo vartotojams susigrąžinti šiek tiek virš ketvirčio milijono eurų – 255 290 eurų.
  • 2021 m. EVC Lietuvoje paskelbė 17 pranešimų per Baltijos naujienų agentūrą (BNS), 23 straipsnius lietuvių kalba ir 1 anglų kalba EVC Lietuva svetainėje, EVC vardas žiniasklaidoje paminėtas 128 kartus. Apie EVC Lietuvoje kalbėta 3 televizijos laidose (įskaitant internetinę televiziją) ir 1 interviu su Youtube tinklaraštininku, 158 radijo laidose.
  • Minint Europos dieną EVC Lietuvoje kartu su VVTAT, Vilniaus savivaldybe ir vietos bendruomene Vilniuje pasodino Migdolų parką – 30 migdolų medžių, kurių skaičius 30 atitinka ECC-Net narių skaičių, ant kiekvieno migdolo medžio pritvirtinta kiekvienos šalies vėliava ir lentelė.

Svarbiausi momentai:

  • EVC Lietuvoje 2020 m. gavo 988 skundus 2586 informacinius paklausimus!
  • 272 000 EUR – EVC Lietuvoje pagalba vartotojų atgauta suma per 2020 metus! Be to, daugeliui vartotojų buvo panaikintos sąskaitos už neužsakytas prekes, įvykdyti pardavėjų/paslaugų teikėjų prisiimti įsipareigojimai. Dar yra skundų, kurių nagrinėjimas nepasibaigęs.

Svarbiausi momentai:

  • Pagalba suteikta daugiau nei 1 mln. Europos vartotojų!

Svarbiausi momentai:

  • 76 364 eurai – Centro pagalba vartotojų atgauta suma per 2019 metus! Be to, daugeliui vartotojų buvo panaikintos sąskaitos už neužsakytas prekes, įvykdyti pardavėjų/paslaugų teikėjų prisiimti įsipareigojimai. Dar yra skundų, kurių nagrinėjimas nepasibaigęs.
  • Dalyvavo organizuojant 2 konferencijas!
  • Dalyvavo organizuojant 6 seminarus verslininkams Vilniuje ir Kaune!
  • Skaitė 14 pranešimų apie vartotojų teises ES!
  • Dalyvavo 7 renginiuose su informacine palapine ir informaciniu stendu!
  • Dalyvavo 7 televizijos laidose ir kalbėjo 188 radijo laidose!
  • Paskelbė 21 pranešimą spaudai ir Europos vartotojų centras buvo paminėtas mažiausiai 63 straipsniuose spaudoje ir internetiniuose portaluose!
  • Centro puslapis Facebook socialiniame tinkle 2019 m. pabaigoje turėjo 2427 fanus!

Svarbiausi momentai:

  • 68 475 eurai – Centro pagalba vartotojų atgauta suma per 2018 metus! Be to, daugeliui vartotojų buvo panaikintos sąskaitos už neužsakytas prekes, įvykdyti pardavėjų/paslaugų teikėjų prisiimti įsipareigojimai. Dar yra skundų, kurių nagrinėjimas nepasibaigęs.
  • Dalyvavo organizuojant 2 konferencijas!
  • Dalyvavo organizuojant 4 seminarus verslininkams Vilniuje, Alytuje, Marijampolėje ir Palangoje!
  • Skaitė 8 paskaitos apie vartotojų teises ES!
  • Dalyvavo 8 renginiuose su informacine palapine ir informaciniu stendu!
  • Dalyvavo 21 televizijos laidoje ir kalbėjo 43 radijo laidose!
  • Paskelbė 18 pranešimų spaudai ir paskelbė mažiausiai 53 straipsnius, kuriuose minimas Europos vartotojų centras spaudoje ir internetiniuose portaluose!
  • Centro puslapis Facebook socialiniame tinkle 2018 m. pabaigoje turėjo 2267 fanus!
  • Centro paskyrą Twitter socialiniame tinkle seka 212 sekėjų!

Svarbiausi momentai:

  • 88 727 eurai – Centro pagalba vartotojams atgauta suma per 2017 metus (2017 m. vasario 28 d. duomenys)! Be to, daugeliui vartotojų buvo panaikintos sąskaitos už neužsakytas prekes, įvykdyti pardavėjų/paslaugų teikėjų prisiimti įsipareigojimai. Dar yra skundų, kurių nagrinėjimas nepasibaigęs.
  • Suorganizuoti 20 seminarų apie vartotojų teises ES, kuriuose dalyvavo ne mažiau kaip 802 dalyviai!
  • Dalyvauta 11 renginių su informacine palapine ir informaciniu stendu!
  • Filmuotasi 13 televizijos laidų ir kalbėta 56 radijo laidose!
  • Mažiausiai 83 publikacijos spaudoje ir internetiniuose portaluose!
  • Centro puslapis Facebook socialiniame tinkle 2017 m. pabaigoje turėjo 2126 fanus, o paskyrą Twitter socialiniame tinkle seka 179 sekėjai.

Svarbiausi momentai:

  • 63 proc. skundus pateikusių vartotojų padedant Centro specialistams sėkmingai išsprendė savo problemas: jiems buvo grąžintos neteisingai nuskaičiuotos lėšos, išmokėtos kompensacijos, panaikintos sąskaitos už neužsakytas prekes, pardavėjai/paslaugų teikėjai įvykdė prisiimtus įsipareigojimus. Dar yra skundų, kurių nagrinėjimas nepasibaigęs.
  • 64 261 euro sumą per 2016 metus pavyko atgauti vartotojams, kurie kreipėsi pagalbos į Europos vartotojų centrą Lietuvoje. Ši suma yra 2,2 karto didesnė nei 2015 m.
  • Suorganizuoti 22 seminarai apie vartotojų teises ES, kuriuose dalyvavo ne mažiau kaip 728 dalyviai!
  • 13 renginių įvairiuose Lietuvos miestuose aplankė Centro specialistų komanda su mobiliu konsultaciniu centru (informacine palapine ir stendu), kad vartotojai gautų nemokamas konsultacijas savo mieste!
  • Transliuoti 7 televizijos reportažai ir 120 radijo reportažų apie Centro veiklą!
  • Sukurti ir pagaminti 4 reklaminiai-informaciniai video filmai, informuojantys apie Europos vartotojų centro paslaugas bei svarbiausias vartotojų teisių pažeidimų sritis, transliuoti internete, lauko ekranuose bei regioninių televizijų kanalais.
  • Mažiausiai 80 publikacijų paskelbta spaudoje ir internetiniuose portaluose!
  • Centro puslapis Facebook socialiniame tinkle 2016 m. pabaigoje turėjo 2044 sekėjus, Twitter paskyra – 157 sekėjus.
  • 54 373 lankytojai per metus apsilankė puslapyje www.ecc.lt (83 proc. daugiau nei 2015 m.).

Svarbiausi momentai:

  • 22 831 euras – Centro pagalba vartotojams atgauta suma per 2015 metus (2016 m. kovo 1 d. duomenys)! Be to, daugeliui vartotojų buvo panaikintos sąskaitos už neužsakytas prekes, įvykdyti pardavėjų/paslaugų teikėjų prisiimti įsipareigojimai. Dar yra skundų, kurių nagrinėjimas nepasibaigęs.
  • Suorganizuoti 39 seminarai apie vartotojų teises ES, kuriuose dalyvavo ne mažiau kaip 1486 dalyviai!
  • Dalyvauta 4 televizijos laidose ir kalbėta 65 radijo laidose!
  • Mažiausiai 134 publikacijos spaudoje ir internetiniuose portaluose!
  • Centro puslapis Facebook socialiniame tinkle 2015 m. pabaigoje turėjo 1726 fanus.
  • Centro paskyrą Twitter socialiniame tinkle seka 121 žmogus.
  • Išleista naujų informacinių leidinių vartotojams – kišeniniai lankstinukai apie Europos vartotojų centrą, oro keleivių teises, automobilio nuomą, elektroninę prekybą, mobiliąją programėlę „ECC-Net: Travel“ bei kartu su Valstybine vartotoju teisių apsaugos tarnyba išleistas lankstukas „Vartotojams ir verslininkams perkantiems/parduodantiems nuotoliniu būdu ar ne prekybai skirtose patalpose“. Taip pat išleista kitos reklaminės medžiagos: atminties raktai, bagažo žymekliai, sieniniai kalendoriai, darbo knygos, maišeliai, užrašinės su tušinukais, rašiklių rinkiniai, silikoniniai dėkliukai prie telefono, kalėdiniai domino, veltiniai elgės žaisliukai, skėčiai ir saldainiai.

Svarbiausi momentai:

  • 66 126 litai – Centro pagalba vartotojams atgauta suma per 2014 metus (2015 m. vasario 12 d. duomenys)! Be to, daugeliui vartotojų buvo panaikintos sąskaitos už neužsakytas prekes, įvykdyti pardavėjų/paslaugų teikėjų prisiimti įsipareigojimai. Dar yra skundų, kurių nagrinėjimas nepasibaigęs.
  • Suorganizuoti 24 seminarai apie vartotojų teises ES, kuriuose dalyvavo ne mažiau kaip 729 dalyviai!
  • Dalyvauta 5 televizijos laidose ir kalbėta 71 radijo laidoje!
  • Mažiausiai 96 publikacijos spaudoje ir internetiniuose portaluose!
  • Centro puslapis Facebook socialiniame tinkle 2014 m. pabaigoje turėjo 1311 fanų.
  • Centro paskyrą Twitter socialiniame tinkle seka 88 žmonės.
  • Išleista naujų informacinių leidinių vartotojams – kišeniniai lankstinukai apie automobilio nuomą, ką reikia žinoti perkant internetu, kišeniniai kalendoriai su 10 patarimų keliaujantiems bei kitos reklaminės medžiagos: reklaminis stendas, atminties raktai, universalios mobilių įrenginių pakrovimo stotelės, bagažo žymekliai, kelionių dokumentų dėklai, sieniniai kalendoriai, darbo knygos.

Svarbiausi momentai:

  • 68265 litų – Centro pagalba vartotojams atgauta suma per 2013 metus (2014 m. sausio 22 d. duomenys)! Be to, daugeliui vartotojų buvo panaikintos sąskaitos už neužsakytas prekes, įvykdyti pardavėjų/paslaugų teikėjų prisiimti įsipareigojimai. Yra dar ir nagrinėjamų skundų.
  • Suorganizuoti 39 seminarai apie vartotojų teises ES, 1541 dalyviai!
  • 4 televizijos ir 64 radijo reportažai!
  • 33 publikacijos spaudoje ir internetiniuose portaluose!
  • Centro puslapis Facebook socialiniame tinkle 2013 m. pabaigoje turėjo 1026 fanus.
  • Centras sukūrė savo paskyrą Twitter socialiniame tinkle, kur mūsų naujienas seka jau 61 žmogus.
  • Išleista naujos medžiagos vartotojams – kišeninės kortelės apie oro keleivių teises, bagažo etiketės, krepšeliai skysčiams, kelioninės svarstyklės, reklaminis stendas ir darbo kalendoriai.

Svarbiausi momentai:

  • 55341,59 litų – Centro pagalba vartotojams atgauta suma per 2012 metus (2013 m. vasario mėn. duomenys)! Be to, daugeliui vartotojų buvo panaikintos sąskaitos už neužsakytas prekes, įvykdyti pardavėjų/paslaugų teikėjų prisiimti įsipareigojimai. Yra dar ir nagrinėjamų skundų.
  • Suorganizuoti 25 seminarai apie vartotojų teises ES, 1245 dalyviai!
  • 2 televizijos ir 112 radijo reportažų!
  • Centras sukūrė savo profilį geolokaciniame socialiniame tinkle ,,Foursquare“, kuriame vartotojai gali palikti atsiliepimus, įkelti nuotraukų!
  • 50 publikacijų spaudoje ir internetiniuose portaluose!
  • Centro puslapis Facebook socialiniame tinkle 2012 m. pabaigoje turėjo 808 fanus.
  • Išleista naujų informacinių leidinių vartotojams – kišeninės kortelės apie Centrą, bagažo etiketės, medžiaginiai maišeliai, reklaminis stendas ir kalendoriai.

Svarbiausi momentai:

  • 57050 litų – Centro pagalba vartotojams atgauta suma per 2011 metus(2012 m. vasario mėn. duomenys)! Be to, daugeliui vartotojų buvo panaikintos sąskaitos už neužsakytas prekes, įvykdyti pardavėjų/paslaugų teikėjų prisiimti įsipareigojimai.
  • Suorganizuotas 31 seminaras apie vartotojų teises ES, 1264 dalyviai!
  • 10 televizijos ir 53 radijo reportažai!
  • Naujas ,,Youtube“ kanalas!
  • 47 publikacijos spaudoje ir internetiniuose portaluose!
  • Centro puslapis Facebook socialiniame tinkle 2011 m. pabaigoje turėjo 580 fanų.
  • „Pirkimų pagalbininkas Howard“ pasiekiamas lietuvių kalba!
  • Išleista naujų informacinių leidinių vartotojams – kišeninės kortelės apie Centrą, bagažo etiketės, medžiaginiai maišeliai, reklaminis stendas ir kalendoriai.
  • Centrą galite rasti „Google Maps“ žemėlapių sistemoje ir palikti savo atsiliepimą!

Svarbiausi momentai:

  • 96547 litai – Centro pagalba vartotojams atgauta suma per 2010 metus (2011 kovo mėn. duomenys) – dvigubai daugiau nei 2009 metais!
  • Suorganizuotas 51 seminaras apie vartotojų teises ES, 1819 dalyvių!
  • 13 televizijos ir 23 radijo reportažai!
  • 44 publikacijos spaudoje ir internetiniuose portaluose!
  • Nauja Centro internetinė svetainė – patogesnė ir prieinamesnė informacija vartotojams!