Europos vartotojų centras

Esi Lietuvos gyventojas ir Europos Sąjungos valstybėje, Norvegijoje, Islandijoje (vietoje, arba internetu) asmeninio vartojimo tikslais įsigijai netinkamos kokybės prekę ar paslaugą? Padėsime tau nemokamai! Skundus nagrinėjame taikiu būdu, kompromiso principu.
ECC EU vartotojų centras

Kokią pagalbą teikia Europos vartotojų centras?

  • Oro keleivių teisės:
    • Atidėti, atšaukti skrydžiai;
    • Atsisakymas vežti;
    • Dingęs, sugadintas, vėluojantis bagažas.
  • Problemos dėl tiesiogiai ar internetu pirktų prekių ar paslaugų.
  • Problemos dėl automobilių nuomos ar apgyvendinimo paslaugų.
  • Nesąžiningos sutarčių sąlygos ar komercinė veikla.
  • Kita.

Lietuvos vartotojams, kurie įsigyja prekes ir paslaugas iš Lietuvoje registruotų verslininkų.

Negalime padėti dėl:

  • Maisto produktų;
  • Statybos paslaugų;
  • Nekilnojamojo turto;
  • Farmacijos produktų;
  • Finansinių paslaugų;
  • Draudimo paslaugų;
  • Medicininių paslaugų.

Pildyti nusiskundimo ruošinį

Dažniausiai pasitaikančioms paslaugos, ar prekės pirkėjo netenkinančioms situacijoms mūsų teisininkai yra paruošę kreipimosi į teikėją ruošinius. Juos galite parsisiųsti ir naudoti rašant pretenziją, kurią siųsite prekės, arba paslaugos teikėjui.

Neradote tinkamos informacijos?

Daugeliu atveju mūsų svetainėje esanti informacija padeda išspręsti problemą.

Jei nepavyko rasti reikiamos informacijos ir problemos sprendimo būdo, užpildykite mūsų pagalbos formas ir mes pasistengsime padėti!

Nerandantiems informacijos

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės!