Pradinis
EVC veikla Lietuvoje

EVC veikla Lietuvoje

Europos vartotojų centras įsteigtas Europos Komisijos ir Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos susitarimu, ir veikia Lietuvoje nuo 2005 m.

Europos vartotojų centro misija – padėti spręsti problemas, kilusias Lietuvoje reziduojantiems vartotojams, jei jie įsigijo nekokybišką prekę ar paslaugą kitoje Europos Sąjungos (toliau – ES) valstybėje narėje bei Norvegijoje ar Islandijoje, ir kitose ES valstybėse narėse bei Norvegijoje ar Islandijoje reziduojantiems vartotojams, įsigijusiems nekokybišką prekę ar paslaugą Lietuvoje.

Europos vartotojų centro teikiamos paslaugos – nemokamos.

Europos vartotojų centrai veikia 27 ES valstybėse narėse, Islandijoje, Norvegijoje bei Jungtinėje Karalystėje. Jie visi sudaro Europos vartotojų centrų bendradarbiavimo tinklą (ECC-Net), kad galėtų geriau atstovauti vartotojams ir teiktų pagalbą ginant pažeistas vartotojų teises ES.

Europos vartotojų centras:

  • informuos apie jūsų, kaip vartotojo, teises ir galimybes ES;
  • suteiks nemokamą konsultaciją Jūsų konkrečiu atveju;
  • supažindins su ES ir nacionalinės teisės pagrindais, ginančiais vartotoją;
  • bendradarbiaudamas su kitų ES šalių Europos vartotojų centrais, padės taikiu būdu išspręsti skundą (ginčą);
  • padės siekti kompensacijos už patirtus nuostolius;
  • jeigu skundo (ginčo) nebus kompetentinga išspręsti, nukreips į atitinkamą instituciją.

Daugiau informacijos apie Europos vartotojų centrą

  • Vartotojų prašymų dėl informacijos suteikimo ir skundų nagrinėjimo taisyklės Parsisiųsti PDF
  • Jūsų asmens duomenų apsauga Europos vartotojų centrų tinkle Parsisiųsti PDF

Jūsų asmens duomenų apsauga Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje: