Ką turėčiau žinoti užsakant viešbutį?
- Užsakydami viešbučio kambarius, visuomet atsispausdinkite ir turėkite užsakymo patvirtinimą;
- Būtinai perskaitykite užsakymo sąlygas ir reikalavimus, įsidėmėkite terminus bei įsitikinkite, kad viską suprantate, jei nesuprantate tam tikrų dalykų, būtinai juos išsiaiškinkite;
- Užsakant internetu, savo mokėjimo kortelės duomenis pateikite tik saugiame tinklapyje ir jokiu būdu nesakykite niekam savo mokėjimo kortelės PIN kodo;
- Įsidėmėkite iki kada galite atšaukti viešbučio kambario rezervaciją, kitu atveju viešbutis Jums gali nebegražinti sumokėtos sumos ir/ar pritaikyti baudą;
- Jeigu turite ypatingų pageidavimų, pasirūpinkite, kad jie būtų įrašyti užsakymo formoje ar paslaugų teikimo sutartyje;
- Įsidėmėkite maitinimo tipą: BB – pusryčiai, HB – pusryčiai ir vakarienė, AI – pilnas maitinimas (viskas įskaičiuota), be maitinimo, sausas davinys, – kad vėliau nekiltų problemų;
- Atkreipkite dėmesį į atvykimo ir išvykimo datas, įsiregistravimo ir išsiregistravimo laiką – jei įsiregistruosite anksčiau ar išsiregistruosite vėliau nustatyto laiko, viešbutis gali Jums pritaikyti papildomą mokestį, paprastai už pusę paros.
- Informuokite atsakingą viešbučio darbuotoją, jei ketinate atvykti vėliau, taip išvengsite keblių situacijų, jei viešbutis nežinodamas pernuomos Jūsų kambarį.
- Didžiojoje dalyje viešbučių kambariuose esantis mini-baras yra apmokestintas. Viešbutis yra įsipareigojęs pateikti mini-baro įkainius, tačiau pasitaiko, kad kai kurie viešbučiai pamiršta arba nepateikia mini-baro įkainių. Tokiu atveju, siekiant išvengti papildomų ir neplanuotų išlaidų, būkite protingi vartotojai ir kreipkitės šiuo klausimu į viešbučio administraciją, kuri Jus informuos, ar mini-baras yra mokamas, ar ne.
Nesuteiktas viešbučio kambarys?
- Nedelsdami kreipkitės į administratorių bei reikalaukite raštiško paaiškinimo dėl iškilusios problemos;
- Jei neįmanoma suteikti užsakyto kambario, reikalaukite suteikti kitą be papildomų išlaidų;
- Jei paslaugos teikėjas iš viso nesuteiks kambario, reikalaukite pinigų grąžinimo;
- Apsistokite kitur, išsisaugokite visus su paslaugomis susijusius dokumentus bei grįžęs reikalaukite padengti kainų skirtumą.
Jei sumokėjote daugiau nei turėjote:
- Išsisaugokite paslaugos užsakymo patvirtinimą;
- Nedelsdami kreipkitės į paslaugos teikėją bei reikalaukite raštiško paaiškinimo dėl iškilusios problemos;
- Jei pinigai nuskaičiuoti nuo Jūsų banko kortelės, kreipkitės į banką bei prašykite taikyti pinigų grąžinimo procedūrą.