Vartotojas iš Lietuvos 11 dienų užsisakė viešbučio kambarį Maltoje, tačiau dėl sveikatos problemų negalėjo numatytu laiku atvykti ir tai padarė tik po keleto dienų. Vartotojas iš karto sužinojęs, kad negalės laiku atvykti informavo viešbutį ir sutarė, kad apmokėjimas bus už gyventas dienas. Nepaisant susitarimo, viešbutis nuskaičiavo už visas 11 dienų, motyvuodamas, kad pas juos nebūna nemokamų užsakymų atšaukimų. Vartotojas ginčijo šitą argumentą, kadangi viešbutis iš anksto nesupažindino su atšaukimo sąlygomis. Vartotojas pageidavo, kad viešbutis arba grąžintų už nebūtas dienas pinigus, arba suteiktų galimybę išnaudoti tą sumą ateityje. Vartotojui nepavyko savarankiškai išspręsti problemos, todėl kreipėsi pagalbos į Europos vartotojų centrą Lietuvoje. Europos vartotojų centras Lietuvoje pasidalino byla su Europos vartotojų centrą Maltoje ir bendradarbiaujant abiem centrams vartotojui buvo grąžinta 380 eurų už tas naktis, kuriomis vartotojas nesinaudojo užsakytu viešbučio kambariu.