Lietuvos vartotoja internetu iš pardavėjo registruoto Latvijoje užsisakė batus. Gavusi batus vartotoja pastebėjo, kad batų sagtis nekokybiškai pritvirtinta ir kreipėsi į pardavėją dėl prekės grąžinimo. Vartotoja užpildė prekės grąžinimo formą ir kartu su batais išsiuntė atgal pardavėjui. Pardavėjas gavo atgal prekę ir turėjo per 14 dienų grąžinti pirkėjai pinigus, tačiau to nepadarė. Vartotoja nesulaukusi pinigų grąžinimo kelis kartus kreipėsi į pardavėją, tačiau vis sulaukdavo tik atsiprašymo ir pažado grąžinti. Praėjus daugiau nei 2 mėnesiams ir nesulaukus pinigų grąžinimo, vartotoja kreipėsi į Europos vartotojų centrą Lietuvoje, prašydama padėti atgauti už grąžintus nekokybiškus batus sumokėtus pinigus. Europos vartotojų centras Lietuvoje kreipėsi į Europos vartotojų centrą Latvijoje, kuris susisiekė su pardavėju ir bendradarbiaujant abiem centrams, vartotojai buvo grąžinti 235 eurai už grąžintus batus.