Latvijos vartotojas internetu užsisakė skutimosi mašinėlę iš Lietuvoje registruoto pardavėjo. Gavęs skutimosi mašinėlę vartotojas norėjo pasinaudoti sutarties atsisakymo teise – per 14 dienų grąžinti prekę ir atgauti sumokėtus pinigus. Iškilo problema, kadangi pardavėjo interneto svetainėje nerado jokios informacijos kaip galėtų grąžinti prekę. Vartotojas išsiuntė pardavėjui kelis elektroninius laiškus, kuriuose buvo prašoma nurodyti kaip galima būtų grąžinti prekę ir kokiu adresu ją išsiųsti. Nesulaukęs iš pardavėjo jokio atsakymo, vartotojas kreipėsi pagalbos į savo gyvenamosios vietos Europos vartotojų centrą. Europos vartotojų centras Latvijoje kreipėsi į Europos vartotojų centrą Lietuvoje, prašydamas bendradarbiauti sprendžiant problemą tarp Latvijos vartotojo ir Lietuvoje registruoto pardavėjo. Sėkmingai bendradarbiaudami Centrai padėjo vartotojui pasinaudoti sutarties atsisakymo teise – vartotojas grąžino prekę bei atgavo pinigus.