Vartotoja iš Lietuvos internete pamatė skelbimą, kuriame buvo siūloma išbandyti anglų kalbos kursus tik už 79 eurus. Skelbime taip pat buvo nurodyta, kad jeigu kursai netenkins yra galimybė susigrąžinti pinigus. Vartotoja nusprendė išbandyti Lenkijoje registruoto paslaugos teikėjo interneto svetainėje teikiamas kalbų kursų paslaugas. Gavusi prisijungimo kodą vartotoja prisijungė, tačiau jau po pirmo pabandymo liko nepatenkinta, kadangi sistema nuolat strigo. Vartotoja kreipėsi į paslaugos teikėją dėl pinigų grąžinimo, tačiau sulaukė atsakymo, kad paslaugų atsisakyti negali. Nepavykus susitarti su paslaugos teikėju dėl pinigų grąžinimo, vartotoja kreipėsi pagalbos į Europos vartotojų centrą Lietuvoje. Europos vartotojų centras Lietuvoje pasidalino byla su Europos vartotojų centrą Lenkijoje ir bendradarbiaujant abiem centrams paslaugos teikėjas grąžino vartotojai pinigus už netinkamos kokybės kalbų kursų paslaugą.