Lietuvos vartotoja iš paslaugos teikėjo Nyderlandų Karalystėje užsisakė daiktų siuntimo paslaugą. Siunta turėjo būti pristatyta iš Portugalijos į Lietuvą, tačiau nepasiekė adresato ir buvo grąžinta siuntėjai atgal į Portugaliją Vartotoja pastebėjo, kad siuntoje esantys drabužiai buvo sulieti. plaukų džiovintuvas sugadintas ir kreipėsi į paslaugos teikėją reikalaudama kompensacijos. Deja, net ir po pusės metų trukusio susirašinėjimo problema nebuvo išspręsta. Tada vartotoja kreipėsi į Europos vartotojų centrą Lietuvoje, prašydama padėti iš paslaugos teikėjo išsireikalauti 500 eurų kompensaciją už patirtus nuostolius. Europos vartotojų centras Lietuvoje perdavė skundą Europos vartotojų centrui Nyderlandų Karalystėje, kuris susisiekė su paslaugos teikėju. Paslaugos teikėjas paprašė, kad vartotoja pateiktų sugadintų daiktų pirkimą patvirtinančius dokumentus. Vartotoja neturėjo išsaugojusi šių dokumentų, todėl paslaugos teikėjas paskaičiavo kompensaciją pagal siuntos svorį ir pasiūlė sumokėti 250 eurų. Bendradarbiaujant abiems centrams, vartotojai buvo sumokėta kompensacija.