Vartotoja iš Lietuvos sudarė automobilio nuomos sutartį su paslaugos teikėju Italijoje. Automobilis buvo grąžintas laiku ir jį priėmęs darbuotojas raštu patvirtino, kad automobilis grąžintas tvarkingas. Praėjus daugiau nei pusmečiui, tikrindama banko sąskaitą vartotoja pastebėjo, kad nuomos paslaugos teikėjas nuskaičiavo 42,70 eurų. Jokių dokumentų ar pranešimų vartotoja negavo, todėl kreipėsi į nuomos kompaniją, prašydama nurodyti, kodėl buvo nuskaičiuotos lėšos Paslaugos teikėjas informavo, kad buvo nuskaičiuotas administravimo mokestis už duomenų perdavimą policijai dėl kelių eismo taisyklių pažeidimo ir atsiuntė sąskaitą, kurioje nurodyta kada ir kur padarytas pažeidimas. Vartotojai kilo abejonių, ar ji tuo metu buvo vietoje, kur neva užfiksuotas pažeidimas, todėl moteris paprašė nuomos kompanijos pateikti įrodymą, kad policija tikrai kreipėsi dėl informacijos pateikimo. Nesulaukus nei atsakymo, nei dokumentų vartotoja kreipėsi į Europos vartotojų centrą Lietuvoje, prašydama padėti susigrąžinti neteisėtai nuskaičiuotą administravimo mokestį, t.y. 42,7 eurų. Europos vartotojų centras Lietuvoje, surinkęs visą reikiamą bylos medžiagą, perdavė vartotojos skundą Europos vartotojų centrui Italijoje. EVC Italijoje susisiekė su nuomos paslaugos teikėju, kuris negalėdamas pateikti dokumento, įrodančio, kad policija kreipėsi dėl duomenų pateikimo, sutiko vartotojai grąžinti administravimo mokestį. Padedant Europos vartotojų centrų tinklui vartotoja atgavo nuomos kompanijos nuskaičiuotą administravimo mokestį.